Friday 30 December 2011

Latar Belakang

Code Link Sdn. Bhd.  Ditubuhkan  pada Januari 2011, merupakan salah sebuah syarikat utama dalam rangkaian pemasaran di Malaysia yang menawarkan pelbagai produk kesihatan innovative dan bio teknologi demi bersaing dalam pasaran tempatam dan antarabangsa.
Kami menjalani perniagaan Sistem Dealer (Pengedar), bukan MLM, Binary atau Skim Cepat Kaya. Kami percaya lebih kepada perniagaan yang lebih tradisional dimana produk-produk kami dapat diperkenalkan dan dijual kepada pengguna dengan pendekatan yang lebih effisien dan memberi nikmat serta kepuasaan pelanggan. 

Dengan perkhidmatan sebegini, pengedar-pengedar juga dapat mengukuhkan perniagaan yang lebih kukuh dalam jangka masa yang panjang.

Kami membina USAHAWAN...!
Kepada sesiapa yang ingin jadi Pengedar sila hubungi :
Shaefiq Bernard Mok (Rujuk ke Tab Hubungi Kami)
VISI DAN MISI
 Pengalaman Code Link ialah pemerkasaan peribadi.

Dengan menyediakan produk inovatif dan mewujudkan budaya kecemerlangan serta kejayaan, misi Code Link adalah untuk menjadi sebuah syarikat pemasaran rangkaian terkemuka di Malaysia.

Code Link bertujuan untuk memberikan produk yang berkualiti tinggi bagi mempromosikan manfaat jangka panjang serta menyediakan peluang yang mendorong seseorang individu untuk mencapai impian, kejayaan dan berkongsi.

Code Link berkembang bersama-sama melalui komitmen, dedikasi dan kerjasama bersama orang ramai yang menyertai bersama. 

JAMINAN 
Jaminan  Code Link adalah untuk memperkembangkan individu untuk mencapai tahap kesihatan, kejayaan kewangan dan kebebasan peribadi ke tahap yang lebih tinggi.

Dengan matlamat membawa Code Link keseluruh pelusuk dunia, kami akan terus mengembangkan perniagaan kami. Kami berharap anda boleh berkembang bersama-sama dengan kami.

Bersama-sama kita membina masa depan yang lebih cerah. WE SHARE, WE CARE.

No comments:

Post a Comment