Friday 30 December 2011

T~b:Acai Collagen

Khalis Jorden –Port Dickson  Umur 49-Parut kencing manis tunjuk tanda pemulihan.
Mengapa saya menyertai Code Link?  Saya melalui operasi pembedahan berkenaan jantung 10 tahun dahulu. Kebelakangan ini tanda-tanda pelbagai penyakit mula ketara saperti darah tinggi, susah nak nafas dan sebagainya, tidak terlepas kencing manis.
Sebelum
Bila terkena luka, parutnya susah nak pulih kerana kencing manis saya. Baru-baru ini saya diperkenalkan b:Acai Collagen dan saya terkejut bila saya nampak kesan luka saya pulih dan kulitnya mula licin hanya selepas 8 hari saya makan acai collagen.
Selepas
Kerana ini saya sungguh teruja dan yakin dengan kesan  produk b:Acai collagen ini sebab ia dapat menolong pulih kesihatan seseorang dengan cepat dan harganya tidak mahal dan mampu dibeli oleh ramai orang.

************************************
Lizwati (Kerani)– Umur 41-Kesan hitam dikaki dan jari pudar.
Sejak 10 lebih tahun, kuku kaki dan sekililing kuku jari saya mula keluar tanda-tanda hitam (macam bengkak/darah beku) tapi bukan bengkak dan tak sakit. Ini mungkin kerana saya di lahir dikawasan perkampungan  dan banyak buat kerja-kerja kasar. Cuma beberapa tahun ini,kadang-kala jari saya mula rasa kebas dan sakit membuat saya susah nak buat kerja.
Saya pun cuba pelbagai jenis  losen malah apa jua produk-produk yang di perkenalkan oleh kawan-kawan saya,namun tidak menghasilkan apa-apa  perubahan, lagi-lagi produk-produk kesihatan  lain yang diperkenalkan mahal-mahal dan memang saya tak mampu nak makan berterusan.
Apabila diperkenalkan b:Acai Collagen ini, saya tidak teragak-agak untuk cuba kerana harganya murah dan saya ambil 2 sachet sehari. Selepas 7 hari saya tunjuk kaki dan jari saya kepada suami saya, memang menakjudkan kerana kesan-kesan hitam itu mula pudar dan tak rasa kebas dijari saya.
Sebelum
Selepas

Sebelum

Selepas
Memang saya sungguh teruja dengan produk b:Acai Collagen ini, dan syorkan produk ini kepada kawan-kawan saya yang lain.
* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Miss Mok –Umur 45 – Kedutan kulit licin selepas 7 hari
Sejak 20 tahun dahulu saya mengalami kedutan kulit dileher saya, dan mula mengambil pelbagai jenis makanan kesihatan untuk mengurangkan kedutannya. Ini termasuk pelbagai tonix perubatan cina, gingseng, sup perubatan cina, malah live-cell, stem cell yang berjenama dan sampai tahap mengimpot placenta dari New Zealand.

Nak lihat sedikit cantik mah...mana perempuan tak nak cantik.......

Walaupun dah banyak jenis makanan kesihatan saya cuba tetapi tak nampak apa perubahan pada kedutan itu, sehingga abang saya suruh saya cuba b:Acai Collagen ini. Saya pun tak berapa yakin sebab dah cuba banyak jenis “Jenama” sebelum ini. Akhirnya saya cuba juga selepas didesak abang saya. Selepas 10 hari, abang saya tegur saya apabila ternampak kedutan pada leher saya dah pulih licin sedikit. Saya sungguh teruja dengan kesan produk ini sebab dah lama saya cuba produk lain dan telah belanja banyak duit untuk kecantikan sedikit ini. Dengan harganya yang murah dan boleh dapat kesan kebaikan sebegini, saya memang rasa produk ini dapat menolong lagi ramai perempuan yang ingin mengekalkan  kecantikan mereka dan juga kesihatan.
Sebelum
Selepas 7 hari

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Fatimah – 31 tahun, Tanda hitam jeragat pudar.
Saya mempunyai jeragat hitam yang pada mulanya gatal-gatal,nasib baik boleh lagi ditutup dengan tudung. Jeragat ini dah setahun kelihatan dipipi tepi  bawah telinga. Kadang-kala rasa gatal sangat dan saya selalu sapu ubat untuk menghilangkan jeragat tetapi tak baik-baik pun.
Sebelum
Selepas saya minum b:Acai Collagen , kegatalan dimuka  hilang selepas 4 hari dan tompok-tompok hitam pun mula pudar selepas 6 hari.


Sekarang saya tetap minum b:Acai Collagen ini berterusan, sebab selain daripada  penjagaan kulit, saya rasa bertenaga sepanjang hari.

No comments:

Post a Comment